logo

Oferta pracy Office Manager

Oferta pracy OFFICE MANAGER 
HR ACCELERATE
jest firmą rekrutacyjną, działającą na rynku od 1997 roku, specjalizującą się w kompleksowej rekrutacji i doradztwie personalnym. Oferujemy usługi w zakresie rekrutacji specjalistycznej, outsourcingu procesów rekrutacyjnych, doradztwa HR, outsourcingu szkoleniowego.
Dla naszego Klienta, firmy o ugruntowanej pozycji na rynku w branży podatkowej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

OFFICE MANAGER
Miejsce pracy: Warszawa

Cel stanowiska:
Całościowa obsługa administracyjna firmy i wsparcie dla poszczególnych działów w obsłudze Klientów firmy w zakresie doradztwa Global Mobility oraz podatkowego od osób fizycznych i ZUS/NFZ.

Obowiązki

  • organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy,
  • odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji dystrybucję poczty wśród pracowników, w tym koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (także e-maili),
  • opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, dokumentów w tym archiwizacja dokumentów,
  • przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji dla przełożonych według zapotrzebowania,
  • wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę umów i zobowiązań,
  • przygotowywanie umów dla podwykonawców i pracowników,
  • organizacja spotkań, dokonywanie wszelkich rezerwacji,
  • współpraca z działem księgowości – przygotowywanie dokumentów i zestawień dla księgowości,
  • koordynacja usług świadczonych na potrzeby biura – obsługa techniczna, serwis sprzątający, kontakty z dostawcami urządzeń biurowych, materiałów piśmienniczych, serwisowanie sprzętu, koordynacja cateringu i przesyłek kurierskich, tłumaczenia, rezerwacja biletów, kontakty z innymi współpracującymi firmami,
  • zarządzanie dostawami, przygotowanie zamówień,
  • przygotowywanie ogłoszeń związanych z rekrutacją pracowników,
  • wsparcie administracyjne w projektach działów doradztwa podatkowego i Global Mobility,
  • przygotowywanie i składanie wniosków A1/EKUZ/S1 dla osób wyjeżdżających za granicę do pracy oraz w zakresie Global Mobility dla osób przyjeżdżających do pracy w Polsce,

Wymagania

  • wykształcenie wyższe min. licencjat
  • doświadczenie na podobnym stanowisku 3 lata
  • bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
  • znajomość języka angielskim min B2
  • doświadczenia w obsłudze klienta,
  • dobra organizacja pracy

Oferujemy
umowę o pracę i konkurencyjne wynagrodzenie od 5000 PLN brutto.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mailowy: martyna.radzikowska@hr-accelerate.pl

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dopisanie następujących klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662). Ponadto, wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez HR Accelerate Beata Molska Consulting & Training, ul. Marszałkowska 111, 00-102 Warszawa, również w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.