logo

Lidia Wierzbicka – Trener/konsultant

lidia_m Posiada wykształcenie pedagogiczne i jest Partnerem Extended Disc®. Realizuje projekty oceniające poziom kompetencji oraz potencjał rozwojowy pracowników w oparciu o profile kompetencyjne (sesje Assessment Center / Development Center). Jest certyfikowanym assessorem. Jest w trakcie uzyskiwania akredytacji coacha wg metodologii Noble Manhattan.
Posiada uprawnienia trenerskie do prowadzenia zajęć metodą Horse Assisted Education, wykorzystującą konie jako trenerów.
Posiada doświadczenie związane z diagnozowaniem potrzeb szkoleniowych, stosuje w tym procesie wywiad bezpośredni i obserwację uczestniczącą. Realizuje treningi dedykowane trenerom wewnętrznym, doskonalące warsztat trenerski, pracuje z menedżerami, siłami sprzedaży i obsługi klienta. Ma również doświadczenia w realizowaniu szkoleń produktowych.
W swojej praktyce trenerskiej poszukuje nowych metod pozwalających doskonalić umiejętności. Fascynuje ją ludzki umysł i aktywne metody pracy z własnym umysłem. W trakcie swojej czternastoletniej praktyki trenerskiej uczestniczyła w licznych kursach i szkoleniach, poszerzając wiedzę i doskonaląc warsztat pracy.
Opisywała i wdrażała standardy sprzedaży i obsługi klienta w sieciach sprzedaży: korporacjach finansowych, w jednostkach dealerskich branży motoryzacyjnej, sieciach handlowych. Ukończyła studia podyplomowe: Zarządzanie jakością w motoryzacji. Posiada między innymi Certyfikat Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2008 oraz Certyfikat Pełnomocnika Systemu Zarządzania Jakością w Motoryzacji wg ISO/TS 16949:2009.
Ma duże doświadczenie w realizowaniu projektów rozwojowych dla branży motoryzacyjnej. Pracowała zarówno z obszarem sprzedaży samochodów i motocykli. Duża część realizowanych projektów dedykowana była działom serwisu i działom części.
Posiada pedagogiczne przygotowanie do pracy trenerskiej. Jest trenerem posiadającym kilkunastoletnie praktyczne doświadczenia jako sprzedawca oraz menedżer. Zna od praktycznej strony działania w zakresie procesu sprzedaży i obsługi klienta. Kierując projektami rozwojowymi wykorzystuje w praktyce zagadnienia swoją wiedzę i doświadczenie związane z zarządzaniem i kierowaniem ludźmi.
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: doskonalenia umiejętności kierowniczych i zarządzania ,aktywnej sprzedaży, na różnych poziomach zaawansowania, profesjonalnej obsługi Klienta, doskonalenia umiejętności interpersonalnych: komunikacji, asertywności, współpracy w zespole, efektywności własnej.