logo

OBSZAR KOMUNIKACJI

Trudno wyobrazić sobie życie w społeczeństwie czy organizacji bez umiejętności komunikowania się z innymi. Proces komunikacji jest często kluczowy dla powodzenia przedsięwzięć. Warto odpowiedzieć sobie na pytanie, czy potrafimy skutecznie się komunikować. Czy potrafimy przekonać do swoich racji, pomysłu, produktu lub usługi. Czy komunikując się w stresie potrafimy sobie z nim poradzić. Na te oraz inne pytania odpowiedź stanowią proponowane przez Nas poniższe szkolenia

  • Komunikacja interpersonalna (komunikacja pozytywna, komunikacja bez agresji, komunikacja w procesie sprzedaży okiem psychologa, komunikacja w konflikcie/kryzysie, elementy zarządzania komunikacją w projektach)
  • Jak mówić aby inni słuchali, jak słuchać aby mówili,
  • Profesjonalne prezentacje w biznesie
  • Wystąpienia publiczne
  • Autoprezentacja – jak to zrobić pozytywnie i dobrze się z tym czuć.
  • Skuteczne działanie – wydajność i motywacja
  • Skuteczne metody pracy ze stresem
  • Motywowanie – budowanie zaangażowania jednostki i zespołu (automotywacja, motywowanie współpracowników, podwładnych, zespołów zadaniowych),
  • Negocjacje w biznesie
  • Wywieranie wpływu
  • Trening kreatywności
  • Współpraca w zespołach zadaniowych (jak tworzyć zespół i skutecznie w nim współpracować),
  • Rozwiązywanie konfliktów, sytuacji trudnych, działanie w sytuacji trudnej,
  • Dochodzenie do TAK, czyli sztuka negocjacji,
  • Mediacje, facylitacje,
  • Emocje – jak poprowadzić okręt podczas burzy i ciszy,
  • Zarządzanie emocjami w sytuacjach nowych i trudnych (sytuacji zmiany),
  • Asertywność jako postawa i sposób komunikacji,
  • Agresja – werbalna, fizyczna, jak sobie radzić z zagrożeniami/wrogością (tu możliwość także treningu fizycznego – wersja praktyczna dla chętnych, mamy uprawnienia),
  • Rozwój kompetencji interpersonalnych – wyczulenie na otaczającą rzeczywistość,
  • Warsztaty psychologiczne – doskonalenie wybranych umiejętności praktycznych (szkolenie prowadzone metodą warsztatu rozwojowego – mało teorii, dużo praktyki),
  • Jakość – Twoja wartość w pracy,
  • Budowanie pozytywnego wizerunku organizacji (w otoczeniu wewnętrznym i zewnętrznym),
  • Podstawy copywritingu,
  • Doskonalenie umiejętności tworzenia tekstów pisanych,
  • Kultura słowa w kontaktach z Klientem,
  • Erystyka, czyli sztuka przekonywania i dobierania trafnych argumentów,