Jakość zespołu sprzedawców i efekty ich pracy mają fundamentalne znaczenie dla przedsiębiorstwa. Wybór właściwego kanału dystrybucji, właściwa organizacja sieci sprzedaży oraz wyszkolenie profesjonalnych sprzedawców, generują przewagę konkurencyjną na coraz bardziej wymagającym rynku.
- Sztuka prezentacji handlowej
- Rozmowa handlowa – techniki negocjacji
- Asertywność i stres w pracy handlowca
- Psychologia sprzedaży
- Efektywna komunikacja z klientem
- Odzyskiwanie należności
- Obsługa klienta
- Cross selling
- Jak sprzedawać i negocjować w warunkach silnej konkurencji rynkowej?
- Inspirujące prezentacje, jako sztuka prezentacji produktu i usług
- Jak osiągnąć sukces w sprzedaży? – najefektywniejsze strategie i sposoby negocjacji
- Jak skutecznie zarządzać kategorią produktu?
- Jak zwiększyć skuteczność sprzedaży? – konsekwencje zastosowania clienting’u
- Jakość obsługi klienta jako rynkowy atut firmy
- Merchendising
- Negocjacje handlowe – strategie i techniki
- Networking – jak budować pozytywne relacje z klientami?
- Nowoczesny menedżer sprzedaży – skuteczne kierowanie zespołem handlowców
- Otwarcie w sprzedaży – strategie i techniki
- Podstawy finansów dla pionów sprzedaży
- Psychologia wywierania wpływu na klienta
- Prezentacja handlowa – skuteczne techniki
- Prospecting na zmieniającym się rynku
- Skuteczne techniki sprzedaży
- Skuteczne zarządzanie marką
- Sprzedaż bezpośrednia
- Sprzedaż business to business (b2b)
- Techniki sprzedaży usług i produktów finansowych
- Telemarketing
- Umiejętności interpersonalne
- Wystąpienia publiczne
- Zaawansowane techniki sprzedaży