Zarządzanie zmianą kluczem do rozwoju organizacji.

Zarządzanie zmianą stało się jednym z kluczowych wyzwań dzisiejszego rynku pracy. Dla jednych zmiana jest niezbędnym elementem rozwoju, dla innych wyzwaniem pełnym niepewności. Zarządzanie zmianą jest związane z koniecznością szukania balansu pomiędzy potrzebami pracowników a celami biznesowymi organizacji. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie komunikować zmianę, jak realizować kluczowe zadania związane ze zmianą i jak adaptacja do zmian może stać się kluczem do sukcesu organizacji.

Program szkolenia:
1. Zarządzanie zmianą w pigułce:
• Kluczowe aspekty zarządzania zmianą
• Dlaczego boimy się, a często nie lubimy zmian ?
• Jak radzimy sobie z sytuacją zmiany?
• Jak przygotować się do zmiany?
• Psychologia zmiany.

2. Proces skutecznego zarządzania zmianą:
• Jak wdrożyć kulturę organizacyjną promującą zmianę ?
• Motywy, cele i rodzaje zmian w organizacji.
• Rola i znaczenie efektywnej komunikacji w procesie zmian.
• Jak radzić sobie z niechęcią na zmianę ze strony zespołu?
• Jak skutecznie angażować pracowników w proces zmian?

3. Automotywacja w procesie zarządzania zmianą:
• Czy potrafię rozpoznać i nazwać własne uczucia?
• Diagnoza indywidualnych postaw wobec zmian i sposoby na zwiększenie elastyczności.
• Zmiana. Zacznijmy od siebie. Rola Lidera w procesie zmiany.

Korzyści dla uczestnika:
• Przekonasz się, że efektywne zarządzanie zmianą może być kluczem do sukcesu w Twojej organizacji.
• Poznasz kluczowe aspekty zarządzania zmianą i zrozumiesz psychologię zmiany.
• Nauczysz się skutecznie komunikować zmianę.