Akademia lidera
Asertywna i otwarta komunikacja i jej wpływ na rozwiązywanie konfliktów.
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności asertywnego porozumiewania się z poszanowaniem uczuć i wartości rozmówcy. Asertywność to uznanie prawa do odmowy oraz otwarte informowanie o swojej
Zarządzanie zmianą kluczem do rozwoju organizacji.
Zarządzanie zmianą stało się jednym z kluczowych wyzwań dzisiejszego rynku pracy. Dla jednych zmiana jest niezbędnym elementem rozwoju, dla innych wyzwaniem pełnym niepewności.
Jak skutecznie przekazywać wartościową informację zwrotną ?
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności skutecznego przekazywania informacji zwrotnej. Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób przekazywać informację zwrotną, tak żeby była wspierająca i motywująca do
Delegowanie i organizacja czasu pracy, czyli jak zarządzać pracą swoją i zespołu?
Zarządzanie czasem zespołu to umiejętne wykorzystanie narzędzi służących organizacji w skutecznym realizowaniu zadań i ustalaniu priorytetów.
Przywództwo sytuacyjne, czyli jak dostosować styl przywództwa, żeby efektywnie zarządzać rozwojem pracownika.
Według Paula Herseya i Kena Blancharda model przywództwa sytuacyjnego opiera się na założeniu, że dobry szef powinien dostarczać swemu współpracownikowi, tego czego on potrzebuje, by
Kluczowe kompetencje Lidera, czyli jak świadomie i efektywnie komunikować, żeby rozumieć i być rozumianym.
Celem szkolenia jest poznanie technik komunikacyjnych i kluczowych kompetencji Lidera. Podczas szkolenia dowiesz się, jak budować skuteczną komunikację, jak motywować zespół i szukać rozwiązań w